dinsdag 24 april 2007

Het grapje dat niet in goede aarde viel

door een kus van.... Nick. Ze schrok ervan. Nick: Je hoeft niet zo te schrikken hoor, ik ben het maar. Joanne: Maar je vertsoorde mijn droom over een hele leuke jongen. Nick (teleurgesteld): Ohw... wie dan? Vind je mij niet leuk? Joanne: Wil je echt weten wie het was? Nick keek haar vragend aan. Joanne: Het was ... Jij! Nick (zuchte): gelukkig maar! En spontaan kuste hij haar liefde vol op de mond! Toen was het alweer tijd voor het optreden van 3T en de Bsb samen dus ging Joanne naar Inge. Tegelijk begonnen ze met praten. Inge& Joanne: weet je... Inge: Jij eerst. Joanne: weet je wat mij is overkomen? ze zuchte even en kreeg een kleur.... Nick heeft me gekust! Inge: Echt? Lucky you! Joanne: En waar had jij het over met Taj? Inge: toen wij met de jongens aan het kletsen waren werden we door de Bsb begluurd en we willen ze te grazen nemen. Joanne: Waarom? ze hebben toch alleen maar gegluurd? Inge: Ze hebben daarnaast ook nog een geintje uit gehaald met de concert-kleding van 3T. Joanne: Wat dan? Inge: Ze hadden alles aan heel erg stevig aan elkaar geknoopt en door de hal gehangen. Het is dat ze het op tijd door hadden anders hadden de fans het nu! Joanne: whahaha, wat een giller!!! Inge: Nouz eg wat een mop, wat zijn we toch weer lollig! Joanne: Sorry hopor ik vind het gewoon een goede mop! Inge: wil je nou nog weten wat we gaan doen of niet? Joanne: tuurlijk wil ik dat weten! Inge: Oke we willen alle broekspijpen en mouwen dicht naaien, doe je mee? Joanne: Nee. Inge: waarom niet? Joanne: Ik vind het gewoon lullig. Inge: En wat ze bij 3T deden niet? Joanne: Ja wel dat is ook lullig,... Oke oke ik doe mee maar met tegenzin!. NAdat Inge en Joanne het aan 3T hadden verteld... 3t: Uitstekend Idee eiden dat gan we gelijk doen. Inge: eerst Nick want die kan worden afgeleid door Joanne! Hij is namelijk wel erg gek op haar. Joanne: Hahaha grapjas! Wat zijn we were lollig. Inge: maar je zei niet toch dat hij je had gek...Joanne onderbrak har snel. Joanne: maar dat betekent vast niets denk je wel?! Tj: Ik weet niet waar jullie het over hebben, maar zoals hij naar je keek! Taj: Ja zoals hij naar je keek!!!!! Joanne: kom op tijd voor wraak! Inge: Lul je er nou maar niet onderuit, het is gewoon zo! Joanne: Hou nou maar op anders doe ik niet mee! Taryll: ooooh zie je wel je vind hem wel leuk! Joanne: Jah duh heb je het nog niet door? Maar ik wil het er niet over hebben ok! Inge: Sorry Jo' we houden al op maar ik durf te wedden dat het wel iets word met jullie. 3t: Ja maar nu is het tijd om hem af teleiden, vraag maar of hij wat wil drinken in de kantine ofzo. Joanne: makkelijker gezegd dan gedaan, dat durf ik toch niet. TJ: Je kan het best, schiet nou maar op! Joanne: Oke, oke. Bij de kamer van Nick, komt hij net naar buiten gewandeld. Nick: Hey Joanne, wat doe je hier? Joanne: Nou uhm, ze keek naar de vloer, ik wilde je even wat vragen, en dan vol lef hem recht inde ogen kijkend, wil je wat met me gaan drinken inde kantine? Nick: Tuurlijk, met jou altijd! In de kantine... Joanne+Nick: Weet je... Joanne: Jij eerst. Nick: Ik wist niet dat er hier in Nederland zulke aardige meisje rondliepen! Joanne (met een hoogrode kleur): uh oh dank je wel....Maar wat ik jou wilde vragen.. wil je me helpen Tj en S te koppelen want ze zijn gek op elkaar alleen weten ze dat niet! Nick: Dat wil ik best doen maar dat hoeft denk ik niet meer, moet je buiten kijken. Inge en Tj lopen hand in hand verliefd naar elkaar te kijken. Joanne: nou dat is dan weer mooi mee genomen! zullen wij ook maar eens nar buiten gaan want het is hier een beetje warm! Nick: dat is goed. En ze gaan buiten zitten. Nadat ze daar een paar uurtjes hebben gezeten Inge: Jo'komt je nog of heb je geen honger? Joanne: Nee hoezo? Inge: het is al 19u30! Joanne; Oeps! Zo laat al, sorry Nick dat ik je zolang hebt op gehouden. Nick: geeft niks ik vond het erg fijn! to ziens! Joanne: doeiii! En nick ging er vandoor. Inge: Wat Liep jij nou te bazelen: sorry dat ik je heb op gehouden! SLIJMBAL! Joanne: Nou en wat dan nog? IS het gelukt? Inge: Ja gelukkig wel, nou kom op 3Twacht op ons!!! De volgende avond INge en Joanne lopen de BSB tegen het lijf. Joanne: Wat kijken jullie chagarijnig zeg, wat is er aande hand? Kevin: Vind je het gek! We moeten zo optreden en nu zijn alle mouwen en pijpen van onze kleding dicht genaaid! Joanne+ Inge: Whahaha die is goed! AJ: wat een lol weer dames! en hij trok een zuur gezicht! J+I: Ja sorry maar zoals Kev' het zei, haha. Zullen we helpen met los maken? BSB: als jullie dat willen GRAAG! Nick: Ik denk eigenlijk dat jullie dat hebben gedaan met 3t! Joanne: Hoe kan dat nou wanneer moeten we dat gedaan hebben? Nick: Toen JIJ met MIJ in de kantine zat! Joanne: Trouwens Inge en Tj kunnen het niet gedaan hebben want die waren inde 7e hemel! BSB: dat was dan vast een afleidings manouvre! Nick (een beetje boos): Net als jij trouwens! Mij afleiden zodat zij rustig hun gang konden gaan en IK dacht nog wel dat jij zo aardig was, nouy dat valt even tegen! Joanne: Nou als je zo over me denkt maak je het maar lekker zelf los! Met grote stappen liep ze snel weg voordat er echt ruzie kwam. 3t die erintussen bij was komen staan had het aan gehoord maar vond het welletjes. Taj: Nick dit gaat te ver! Joanne vind jou wel degelijk leuk en is stapel op je, we moesten haar met alle macht over halen hier aan mee te doen. TJ: we hebben dit gedaan omdat jullie al onze kleding hadden vast geknoopt en door de hal gehangen, we waren ze bijna kwijt! Taryll: Dus als jij denkt dat zij jou niet leuk vind heb je het mis! Want zij denkt dat jij haar niet echt leuk vind! Nick (inmiddels niet meer chaga keek nu hopeloos): Shit... wat heb ik gedaan? Waar is ze heen?

Geen opmerkingen: