woensdag 25 april 2007

Komt het nog goed?

Inge: Ik zou het niet weten Nick, maar als ik jou was zou ik maar gaan zoeken! Snel ging Nick opzoek naar Joanne de rest maakte de kleding los en ging naar de kantine, waar Tj Inge mee uit vroeg naar de film. Van blijdschap gaf ze hem een dikke kus en Tj kreeg een knalrood hoofd en wit niet meer wat hij moest zeggen. Na een uurtje zoeken had Nick, Joanne nog niet gevonden en kwma hij terug naar de kantine in de hoop dat ze daar weer zou zijn. Daar aangekomen keken ze hem allemaal vragend aan maar hij moest ze teleurstellen. Inge: heb je haar gevonden? BNick: Nee ik dacht die is vast weer terug ik heb overal gekeken! En zo begint het concert ook nog! Inge: Dan ga ik verder zoeken misschien is er wat gebeurd! Nick: Ik ga mee! Inge: Doe maar niet ik zoek wel alleen misschien vind ze het helemaal niks als we allemaal komen, bovendien hebben jullie zometeen wat fans die staan te wachten! Inge ging zoeken en het concert begon. Het werd later en later en de film met Tj ging nu dus niet door. Inge: waar is ze nu, dit is niets voor haar zolang weg te blijven. Ze wilde al de hoop opgeven en terug gaan toen ze ineens Joanne zag lopen ze snelde naar haar toe. Inge: Jo' waar was je nou we waren doodongerust! Joanne: Gewoon een stukje lopen... Inge: Stukje? Je bent al een paar uur weg! Kom ga mee terug? Joanne: Nee mij niet gezien, ik weet genoeg en ik hoef Nick nooit meer te zien! Inge: Kom op hij meende er niks van, hij was gewoon kwaad en dat reageerde hij af op jou. Joanne: Dat zeg je ook alleen maar om mij mee te krijgen! Inge: Dat is niet waar, kom het concert is nog bezig, alles is uitgelegd, vergeven en vergeten, ga nou gewoon mee! Joanne: Zuchte, oke ik ga mee. Bij het concert De meiden stonden backstage en kregen zo het grootste gedeelte van het concert toch nog mee! Ze hadden er ondanks alles van genoten. Nick kwam anderhand gelijk naar Joanne toe gelopen en gaf zijn welgemeende excuses samen gingen ze nog een stukje lopen om het te bepraten. en zo kwam het gelukkig weer goed. Terug op haar hotel kamer bij Inge: Inge: weet je dat je mijn avond eigenlijk heb verpest? Joanne: wat dan? Inge: ik zou samen met Tj naar de film gaan maar daar was nu geen tijd meer voor. Morgen ook niet want dan zijn ze druk met optredens en interviews. Maar ik ben wel blij dat je er weer bent! Joanne: Sorry daar wist ik niks van! Ze keek een beetje verongelukt. Inge: geeft niet. Maar Joanne bedacht een plannetje om het goed te maken....

Geen opmerkingen: